mandag den 16. januar 2012

Mig, dumskal

hejsa! mange gange undskyld for at jeg ikke har skrevet i laaaaaang tid! har simpelthen bare ikke haft tid...
jeg går og laver rigtig mange ting, bla. tænker 24.7 på min konfirmation, som er den 4 Maj 2012. Det er en fredag så der kan festes rigtigt igeeeeeeeeennem :) 
Jeg glæder mig rigtig meget til at jeg skal have syet min konfirmationskjole, købe sko, lave invitationer og have talt med kokken. Glææææææder mig! 

Her kommer der lige noget af det konfirmations halløj jeg godt kan lide... knus Ditte
 håret
 håret
 kjolen
 skoene
 negle
 kjolen
håret

2 kommentarer:

  1. Kan selv huske da jeg blev konfirmeret for 5 år siden - der var bare ikke noget mere spændende!
    Sørg endelig for, at kjolen og alt det sidder ordenligt, og hvis det er høje hæle så ha' hellere nogle flotte flade med i bagagen, da jeg selv ved, at folk er ville med at danse og alt det fis :D

    Knus, betinadanielsen.blogspot.com :)

    SvarSlet
  2. hihi ja, det er en RIGTIG spændene alt det! og jeps, jeg har skam tænkt mig at købe et par ballerina sko :) men tak

    knus dlb-ditte.blogspot.com

    SvarSlet